diumenge, 22 de gener del 2017

Collbató
La Codolosa
Via :  Josep Monistrol
Avui toca una sortida mes curta de lo habitual i mireu que ja les fem curtes..!!!!!
Fa una rasca que pela, ben protegits de les fredes temperatures en el interior del Bar retrobem alguns vells companys i tot anant petant la xerrada i posant verds als col·legues que no hi son .... va passant el temps i es fa l’hora de anar a tocar pedra, el Doní se ens ajuntarà i tindrem el privilegi d’escalar un altre cop amb Ell .... !!!!
El Guillem al  L - 1  (foto Esteve)

Com si no haguéssim escalar junts mai..... en fi que he de omplir unes quantes línies per que càpiguen les fotos.
Avui com no be el "Jefe" me agencio el seu rol i sense que se  adonin començo el primer llarg, quant es donen compte ja estic un metre per sobre i son fets consumats, com el inici es veu mol dret començo per la dreta i desprès un curt flanqueig a l’esquerra, com que al pas difícil el veig mol difícil el passo per l’esquerra tot agafant n pitó de la via "Punt Verd" i torno a la dreta a sobre del pas i es que un sap fugir d’estudi com el que mes.
El Toni al L - 2
Al segon i darrer llarg el Toni que ha vist de quin pal anem surt amb l’altra punta de corda a la ma, això si la auto - assegurança encara a la reunió, i se agencia el llarg l’Esteve que estava badant avui es va amb ganes, però com es bon xaval ho celebrem amb una birra al Bar ben contents.
Descripció de la via :
El inici es a l’esquerra de la paret. A uns 2/3 metres a l’esquerra del cable de un vell tasco que esta un xic per sobre.
Primer llarg  :  El Inici es un xic explosiu, es pot començar un parell de metres a la dreta, mes fàcil, per desprès fer un curt flanqueig a l’esquerra, mol bons agafadors, per xapar desprès amunt a trobar una baga que es veu, es un vell pitó, entre mig una reunió que no es fa, el pitó assegura  un pas un xic forçat, Jo lo he saltat un metre per l’esquerra tot aprofitant un pitó de la veïna via (Punt Verd), posar una cinta llarga, per desprès situar-me a sobra del pas i seguir amb diagonal a la dreta per una bonica placa, un altre xapa ens farà arribar còmodament a la reunió. 30 metres, 3 xapes 2 pitons, IVº+ / IVº / Vº / IV+ / IVº.
Segon llarg  :  Amunt per terreny dret i amb un pas fi per arribar i sortir de una xapa, un pitó una mica amagat ens alegra el dia, desprès una llarga placa amb tendència a la dreta, que sense ser extrema si que esta un xic desprotegida fins arribar a una xapa, aquí un gir a l’esquerra per una pedra extraordinària i mantinguda ben assegurada amb dues xapes que ens deixant a l’aresta a sota la reunió un pitó ens assegura el darrer tram. 35 metres, 4 xapes 2 pitons, Vº / IVº+ / IVº.
Baixada  :  Un ràpel de 55 metres. o caminant per anar a trobar la drecera de Fra Garí i arribar ràpidament al poble de Collbató.
Per l’aproximació, descens i mes informació clicar aquí :